Ostuinfo
Kuidas osta Lusti mänguasjade poest?Kui soovid üht ja sama asja mitu tükki, siis lisa seda ostukorvi vastav arv kordi (või kirjuta teksti osasse vastav selgitus).
Kauba saatmine postiga
Omniva kuller toob paki kohale postitamisele järgneval päeval.
*Alates 1.jaan. 2018 on Kuller postimüügi tariifid järgmised: .
kuni 3 kg pakk 5,94 €
3-5 kg pakk 6,36 €
5-10 kg pakk 7,65 €
Saadetise kättetoimetamiseks helistab Omniva kuller saajale ette ning lepitakse kokku üleandmiseks sobiv päev ja kellaaja vahemik (järgmise kolme päeva jooksul), ka laupäeval.
Kui kulleril paki üleandmine ebaõnnestub, viiakse see Teie kohalikku postkontorisse ja saate paki sealt kätte. Postkontoris hoitakse pakki 7 päeva.
Kasutame ka Omniva (Eesti Posti) pakiautomaate. Siit saab vaadata Omniva pakiautomaatide asukohti
Hinnad ja mõõdud on järgmised:
9 x38 x64 cm saatekulu 2,95 €
19 x38 x64 cm saatekulu 3,98 €
41 x38 x64 cm saatekulu 4,85 €
Palume pakiautomaadi variandi valikul arvestada, et paljud mänguasjad 38 cm laiustesse kappidesse ei mahu.
SmartPost jõuab soovitud pakiautomaati 1-2 päevaga (sõltub postitamise kellaajast). SmartPostist saadetakse teile SMS postkasti uksekoodiga.
SmartPOSTi hinnad vastavalt paki suurusele on:
12 x 60 x 60 cm saatekulu Eestis 2,99 €; Soome pakiautomaati 11,00 €
20 x 60 x 60 cm saatekulu Eestis 3,99 €; Soome pakiautomaati 13,00 €
38 x 60 x 60 cm saatekulu Eestis 4,89 €; Soome pakiautomaati 14,00 €
60 x 60 x 60 cm saatekulu Eestis 6,49 €; Soome pakiautomaati 15,00 €
Pakiautomaatide asukohad Eestis.
SmartPosti saatmine Soome pakiautomaati võtab aega 3-5 tööpäeva (olenevalt piirkonnast)
Pakiautomaatide asukohad Soomes.
Tellimuse tühistamine ja kauba tagastamine
Võite ka 14 päeva jooksul toote vigastamata kujul ning originaalpakendis tagastada. Kui pakend on avamata ja korralik, tagastame makstud raha. Kaubaga võib tutvuda sellises ulatuses nagu see on võimalik tavapoes. Tagastatava kauba väärtuse vähenemise eest küsime hüvitist (hüvitise suurus sõltub toote rikutuse ulatusest). Tagastamisele ei kuulu transpordikulu.
Kui kliendile on teatatud tellimuse kättesaamise aeg ja ta ei võta meiega 1 nädala jooksul ühendust ega tasu arvet, tühistame tellimuse.
Kui meil ei õnnestu omavahel tekkinud probleemi lahendada, saab Eestis kohtuväliselt pöörduda vaidluste lahendamiseks tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole.
15. veebruaril 2016 avati kõikidele tarbijatele üle Euroopa Liidu uus elektrooniline keskkond, mille kaudu saab lahendada e-kauplejatega tekkinud kaebusi. Keskkond kannab nime ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) ning asub aadressil ODR
Miks meie poel ei ole enam e-kaubanduse Liidu märki "Turvaline ostukoht"?
Leiame, et iga-aastane märgi ostmine (250€ eest) ei ole poele otstarbekas raha paigutus ja iga selline kulutus mõjutab müüdava kauba hinda.