Lusti Lastepood


  Korv

Ostuinfo

Kuidas osta Lusti mänguasjade poest?
  • Vali välja meelepärased mänguasjad või muud tooted, lisa ostukorvi, täida "ostukorvis" lahter oma andmetega ja kinnita tellimus. Sellest hetkest loetakse sinu tellimus esitatuks. Isikuandmeid kasutame ainult arve tegemiseks ja paki saatmiseks.
    Kui soovid üht ja sama asja mitu tükki, siis lisa seda ostukorvi vastav arv kordi (või kirjuta teksti osasse vastav selgitus).

  • Tellimus täidetakse max. nädalaga. Vahel võib juhtuda, et maaletoojal on mõni mäng hetkel otsas ja selle saamine võtab kauem aega. Sellisel juhul teavitame klienti kohe. Pealkirja all "Kohe laos" olevaid asju saab kätte 1-2-päevaga.

  • Tellimused võib kätte saada ilma postitasuta Tallinnas Meriväljalt (iga päev) või Sakust (kord nädalas). Kohtumine kusagil mujal lepitakse eraldi kokku.

  • Eelistame tellimusi alates 20 eurost. "Kohe laos" pealkirja alt valitud asjade puhul ei ole alampiiri.

  • Kui olete tellimuse esitanud ning kaup on üle andmiseks olemas (või maaletooja juures broneeritud), saadetakse teile tasumiseks arve.

  • Sularahas saab tasuda ainult siis kui kaup antakse üle käest kätte. Ülekandega tasumise korral peab raha olema laekunud kauba üle andmise hetkeks või enne postitamist.

    Kauba saatmine postiga
  • Kui soovite kaupa saada postiga, saadetakse teile peale kauba komplekteerimist arve (kaupade maksumusele lisatakse ka postikulu), mille palume tasuda OÜ Kodukliima arvele Swedbanka EE532200221029017617 . Peale raha laekumist läheb pakk teele kas Omniva kulleriga või Omniva pakiautomaati, Smart pakiautomaati või DPD pakiautomaati. Teatame, kui pakk on postitatud.


    Omniva kuller toob paki kohale postitamisele järgneval päeval.
    *Alates 1.jaan. 2018 on Kuller postimüügi tariifid järgmised: .

    kuni 3 kg pakk 5,94 €
    3-5 kg pakk 6,36 €
    5-10 kg pakk 7,65 €

    Saadetise kättetoimetamiseks helistab Omniva kuller saajale ette ning lepitakse kokku üleandmiseks sobiv päev ja kellaaja vahemik (järgmise kolme päeva jooksul), ka laupäeval.
    Kui kulleril paki üleandmine ebaõnnestub, viiakse see Teie kohalikku postkontorisse ja saate paki sealt kätte. Postkontoris hoitakse pakki 7 päeva.

    Kasutame ka Omniva (Eesti Posti) pakiautomaate. Siit saab vaadata Omniva pakiautomaatide asukohti

    Hinnad ja mõõdud on järgmised:
    9 x38 x64 cm saatekulu 2,95 €
    19 x38 x64 cm saatekulu 3,98 €
    41 x38 x64 cm saatekulu 4,85 €

    Palume pakiautomaadi variandi valikul arvestada, et paljud mänguasjad 38 cm laiustesse kappidesse ei mahu.

    SmartPost jõuab soovitud pakiautomaati 1-2 päevaga (sõltub postitamise kellaajast). SmartPostist saadetakse teile SMS postkasti uksekoodiga.
    SmartPOSTi hinnad vastavalt paki suurusele on:
    12 x 60 x 60 cm saatekulu Eestis 2,99 €; Soome pakiautomaati 11,00 €
    20 x 60 x 60 cm saatekulu Eestis 3,99 €; Soome pakiautomaati 13,00 €
    38 x 60 x 60 cm saatekulu Eestis 4,89 €; Soome pakiautomaati 14,00 €
    60 x 60 x 60 cm saatekulu Eestis 6,49 €; Soome pakiautomaati 15,00 €
    Pakiautomaatide asukohad Eestis.
    SmartPosti saatmine Soome pakiautomaati võtab aega 3-5 tööpäeva (olenevalt piirkonnast)
    Pakiautomaatide asukohad Soomes.

    Tellimuse tühistamine ja kauba tagastamine
  • Kui olete tellimuse esitanud, kuid soovite seda enne kauba saamist tühistada, siis saatke vastavasisuline e-mail aadressil tellimine@lusti.ee Kirjas palume kindlasti ära märkida oma andmed ja tühistatav kaup, et oleks aru saada, kes ja mida tühistab.
    Võite ka 14 päeva jooksul toote vigastamata kujul ning originaalpakendis tagastada. Kui pakend on avamata ja korralik, tagastame makstud raha. Kaubaga võib tutvuda sellises ulatuses nagu see on võimalik tavapoes. Tagastatava kauba väärtuse vähenemise eest küsime hüvitist (hüvitise suurus sõltub toote rikutuse ulatusest). Tagastamisele ei kuulu transpordikulu.

    Kui kliendile on teatatud tellimuse kättesaamise aeg ja ta ei võta meiega 1 nädala jooksul ühendust ega tasu arvet, tühistame tellimuse.

  • Kui saadud kaubaga tekib probleeme, võtke julgelt ühendust Lust lastepoega ja leiame probleemile lahenduse.

    Kui meil ei õnnestu omavahel tekkinud probleemi lahendada, saab Eestis kohtuväliselt pöörduda vaidluste lahendamiseks tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole.

    15. veebruaril 2016 avati kõikidele tarbijatele üle Euroopa Liidu uus elektrooniline keskkond, mille kaudu saab lahendada e-kauplejatega tekkinud kaebusi. Keskkond kannab nime ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) ning asub aadressil ODR

    Miks meie poel ei ole enam e-kaubanduse Liidu märki "Turvaline ostukoht"?
    Leiame, et iga-aastane märgi ostmine (250€ eest) ei ole poele otstarbekas raha paigutus ja iga selline kulutus mõjutab müüdava kauba hinda.
  • dpd
    dpd
    lastekas.ee
    © Lusti Lastepood / OÜ Kodukliima 2018